Get the Flash Player to see this player.
ελληνικά
|

»

ISO

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΩΑΝΑΛΥΣΗ Α.Ε.

Το Σύστημα Διοίκησης Ποιότητας που περιγράφεται στο Εγχειρίδιο αυτό καλύπτει την παραγωγή έργων τοπογραφίας, οδοποίας, GIS, Εθνικού Κτηματολογίου, Προϊόντων Φωτογραμμετρίας, Τηλεπισκόπησης την Παροχή υπηρεσιών Σαρώσεων-Ψηφιοποιήσεων, την Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής καθώς και την Εκπόνηση Ερευνητικών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων, που υλοποιούνται από τη ΓεωΑνάλυση Α.Ε.. Η εταιρεία εφαρμόζει Σύστημα Διοίκησης Ποιότητας σύμφωνα με τις επιταγές του Ευρωπαϊκού προτύπου ΕΝ ISO 9001:2008.

Η πολιτική ποιότητας της ΓεωΑνάλυση Α.Ε. εστιάζεται στα ακόλουθα σημεία:

  • την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της
  • την υλοποίηση έργων σύμφωνων με τις προδιαγραφές, είτε αυτές τίθενται από τον πελάτη, είτε καθορίζονται από την εταιρεία.
  • την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας της.
  • την ικανοποίηση του εσωτερικού της πελάτη.

Όλες οι Διευθύνσεις και τα τμήματα της ΓεωΑνάλυση Α.Ε. προσανατολίζουν τις ενέργειες τους στην επίτευξη αυτών των στόχων. Οι διαδικασίες της εταιρίας είναι καταγεγραμμένες και εφαρμόζονται συστηματικά. Σχεδιάζονται έγκαιρα οι αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες για την διασφάλιση της ποιότητας και την συνεχή βελτίωση της, καθώς και για την επίτευξη επιθυμητών αποτελεσμάτων σε καθορισμένο χρονικό διάστημα.

Έχει γίνει κτήμα της επιχείρησης και κάθε μέλους αυτής το γεγονός ότι η ποιότητα είναι ευθύνη όλων, και όχι μόνο της Διεύθυνσης Διασφάλισης Ποιότητας.
Κάθε εργαζόμενος πρέπει με επαγρύπνηση, συνείδηση και προσεκτικές ενέργειες να αποφεύγει τα λάθη, να εντοπίζει όσον το δυνατόν πιο έγκαιρα αιτίες λαθών, να τις αναφέρει και να τις εξαλείφει. Κανείς από τους εργαζομένους δεν πρέπει να επαφίεται στον έλεγχο και επιδιόρθωση των λαθών του από τον επόμενο εργαζόμενο.

Για όλα τα παραπάνω η εταιρία φροντίζει μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση και συνεχή ανάπτυξη των γνώσεων και ικανοτήτων του επιστημονικού της προσωπικού.

Η ποιότητα είναι βασική ευθύνη της διοίκησης και παράλληλα αποτέλεσμα καλής συνεργασίας. Δεδομένη είναι η δέσμευση της διοίκησης για την παροχή όλων των απαραίτητων πόρων για την επίτευξη της.